Er zullen geen winnaars in de Derde Wereld zijn om één eenvoudige reden: op het huidige niveau van ontwikkeling van militaire technologieën zal de mensheid het niet overdragen. Wetenschappers met deze gedachte werden door al onze oren gezocht – het is niet verwonderlijk dat veel creatieve mensen het gebruiken als basis voor hun werken. Niet zonder dit fenomeen en in de spelindustrie. Zowel binnenlandse als westerse scenarioschrijvers fladderen het genoemde probleem steeds opnieuw, proberen alle sappen eruit te persen en meer groene stukjes papier te stoppen met portretten van Amerikaanse presidenten in zijn zak.
Op dezelfde haak besloot de Oekraïense studio om gamers te vangen Ulysses -spellen. In de verbeelding van haar werknemers werd het volgende wereldwijde conflict gespeeld in 2015 tussen China en Rusland. Bovendien worden in China blijkbaar het kapitalisme verslagen, want de agressieve acties van het Middenrijk worden geleid door een enorme onderneming "Het pad van de draak". Onze landgenoten worden verslagen door een nederlaag, en allemaal omdat de vijand de geheimen van het tijdmanagement onder de knie heeft. De hoofdtaak is eenvoudig, zoals alles briljant: met weinig bloed om de gewenste technologie te pakken, om het geheim te ontdekken, om de kracht in evenwicht te brengen en de vijand uit de Slavische landen te drijven.
Een vreselijk sprookje over https://casinocusco.nl/ de gevolgen van een frivole houding ten opzichte van de successen van de Chinese macht zal ons vertellen als onderdeel van de RT’s ontwikkeld door RTS "Chronostorm: Siberische lijn". Aan het einde van dit jaar Ulysses -spellen belooft de planken een ongelooflijk mooie strategie te plaatsen in de beste tradities van het genre. We zouden deze eden waarschijnlijk geloven, maar hoe vaak de frivoliteit van de cis-deelopers goed heeft vernietigd, in het algemeen, concepten. In alle eerlijkheid moet worden opgemerkt: de gameplay is gebaseerd op verschillende interessante ideeën.
Omdat er niet zo veel over is voor het begin van het denkbeeldige Russisch-Chinese conflict, is de realiteit die in de strategie wordt getoond bijna niet anders waarin we leven. Echt bestaande steden, geografische objecten en attracties – we zullen dit niet alleen zien Chronostorm, Maar we gebruiken ook in een militaire campagne. We zullen ons verbergen achter de grote Chinese muur, het Irkutsk Hydroelectric Station verdedigen en detachementen leiden om Lake Baikal te omzeilen. Spelwapens en legerapparatuur zijn gebaseerd op monsters die nu veel staten beschikken. Voeg technologisch realisme toe aan alles: de functionaliteit van de details van het landschap, plausibele geluiden, visuele effecten van Pyrotechnic – en krijg een volledige illusie van aanwezigheid op het slagveld.
Nou -Familiar Lovers of the Genre of War Tactics Diversified "bescheiden", geassocieerd met de plot. Tijdbeheer geeft volledig fantastische ruimte voor strategische manoeuvres. Voor ons is geen banale mogelijkheid om terug te keren naar het verleden – Ulysses -spellen Bied een volledige stop van wat er gebeurt, versnelling en vertraging, hun willekeurige terugspoelen in de goede richting en op het juiste gebied van de ruimte. De speler zal alleen bepaalde taken uitvoeren en missies plotten als deze technologieën worden gebruikt.
Screenshots "Chronostorm: Siberische lijn" demonstreer gamers een zeer hoge en behoorlijk grafische component. Uitstekende texturen, realistische modellen, indrukwekkende explosies, goede details passen perfect in het concept van de game – dit alles bevalt het oog en stelt ons in staat te hopen dat we in de definitieve versie van het project een fatsoenlijk beeld zullen zien, geen grijs -groen.
Informatie op de officiële website Chronostorm Niet zo veel, maar degene die is, belooft ons een kwaliteitsstrategie, die, wij geven toe, niet genoeg is in de game -industrie.